Ачі́вки (-ок) — цифрові наліпки, якими тренери / тренерки та СЕН-педагоги нагороджують учня / ученицю за прояв умінь та навичок під час Спринтів, зустрічей Марафону або Віч-на-віч. Загальна колекція становить 16 ачівок.
Ви́клики (-ів) — завдання або цільові дії, які виконує учнівство в межах проєкту. За їх успішне виконання передбачено нарахування певної кількості Віркоїнів.
Ви́нагороди (-од) — стимули та заохочення (мерч або зіркова зустріч),
спрямовані на мотивацію учнівства до активності та досягнення успіхів у навчанні.
Вірко́їн (-а) — віртуальна грошова одиниця платформи, яка автоматизовано нараховується за успішно виконані завдання або цільові дії на платформі. Учень / учениця може накопичувати Віркоїни та встановлювати серію рекордів, обмінювати їх на брендований мерч або донатити.
Вітальний кві́з (-у) — ігровий опитувальник під час реєстрації учнівства на платформі, щоб отримати більше інформації про учня / ученицю та врахувати все важливе для ефективності подальшої комунікації.
Віч-на́-віч — 30-хвилинні або 60-хвилинні онлайн-зустрічі з СЕН-педагогом у форматі 1:1, які допоможуть учнівству вмотивовано досягати своїх цілей у проєкті та розвивати соціально-емоційні навички.
Дона́т (-а) — можливість для учнівства інвестувати накопичені Віркоїни та не використані на зустрічах Марафону години для підтримки благодійних та волонтерських організацій.
Зіркова зустріч (-і) — це унікальна можливість для тих учнів та учениць, які покажуть найкращі результати в двох чекапах (на початку та на фініші Марафону), побачитися з відомими українками й українцями!
Зустріч на Марафо́ні — навчальне заняття тривалістю 60 хвилин з одного обраного учнем / ученицею предмета, таких зустрічей з тренером / тренеркою у Марафоні — 10. Їхній фокус визначається на основі результатів чекапу та з урахуванням потреб учня / учениці.
Контра́кт (-у) — це письмова угода між учнем / ученицею, тренером / тренеркою та СЕН-педагогом про обраний для Марафону предмет, домовленості, права й обов’язки сторін, а також усі інші умови й деталі, які є важливими для успішного проходження Марафону.
Марафо́н (-у) — це інтенсив із 10 зустрічей для покращення результатів навчання з одного обраного учнем / ученицею предмета. Участь у Марафоні передбачає обов’язкове проходження 2 Спринтів, чекапу на платформі «Всеукраїнська школа онлайн», супровід тренера / тренерки та СЕН-педагога (серія із семи 30-хвилинних Віч-на-віч). Зустрічі на Марафоні можуть проходити індивідуально або в малих групах.
Ме́рч (-а) — брендовані подарунки, які учнівство може отримати після накопичення певної кількості Віркоїнів. З варіантами мерчу та умовами обміну можна ознайомитися в розділі «Мої досягнення».
Навіга́тор (-а) — інформаційна панель, основний інтерфейс для учня / учениці, що забезпечує візуалізацію основних елементів платформи та управління ними.
Обмін (-у) Спри́нтів — функціонал платформи, який дозволяє учнівству перерозподілити кількість Спринтів, передбачених базовими налаштуваннями (по 2 Спринти з кожного предмета) у межах ліміту, доступного на платформі.
Онбо́рдинг (-у) — процес ознайомлення учня / учениці з інтерфейсом та функціоналом платформи.
Планува́льник (-а) — розділ користувацького профілю тренера / тренерки та СЕН-педагога, який дозволяє відстежувати заплановані учнями / ученицями події (Віч-на-віч для СЕН-педагогів, Спринти та зустрічі Марафону для тренерів / тренерок), переглядати докладну інформацію про них у спливних вікнах або на окремих сторінках.
ПОВІРпе́дія (-ї) — розділ користувацького профілю тренера / тренерки й СЕН-педагога, де зібрано інтелект-мапи, структуровані за класами та навчальними предметами, СЕЕН-вправи, словник.
Реко́рди (-ів) — досягнення, здобуті учнями / ученицями на платформі. Їх встановлення відбувається через накопичення визначеної кількості Віркоїнів за різноманітні дії. Рекордів 4: «Наполегливість» (за успішну реєстрацію та виконання перших обов’язкових місій), «Усвідомленість» (за проходження 6 Спринтів), «Залученість» (за завершення Марафону), «Співпереживання» (спеціальний рекорд).
СЕН-педаго́г (-а) — освітній працівник / освітня працівниця, який / яка здійснює супровід учнівства під час навчання на платформі й проводить зустрічі у форматі «Віч-на-віч» за програмою соціально-емоційного та етичного навчання, комунікує з учнівством на принципах коучингового підходу.
Спри́нти (-ів) — шість онлайн-зустрічей (по 2 з кожного предмета: математика, українська та англійська мови) тривалістю 30 хв. кожна; «швидка навчальна допомога» з терміновими потребами, як-от: домашнє завдання чи підготовка до контрольних робіт.
Ста́тус (-у) — поточний стан учнівського запиту на Віч-на-віч та Спринти, який включає такі категорії:
- «Очікують підтвердження» — запити, що потребують підтвердження від СЕН-педагога або тренера / тренерки;
- «Підтверджені» — запити, що були підтверджені й відбудуться в заплановані дату й час;
- «Відвідані» — зустрічі, що відбулися й тривали більше, ніж 50% запланованого часу;
- «Скасовані» — заплановані зустрічі, що були скасовані учнем / ученицею чи тренером / тренеркою;
- «Не відбулися» — запити, час на підтвердження яких сплинув, або ті, які тривали менше 15 хвилин.
Тре́нер (-а) / тре́нерка (-и) — учитель / учителька з математики, української чи англійської мов, який / яка проводить Спринти й зустрічі в межах Марафону за учнівським запитом.
Унікальне запро́шення — лист, що надсилається на електронну пошту учня / учениці та містить унікальну URL-адресу для реєстрації, яку можна використати один раз.
Форс-мажорні обста́вини — непередбачувані ситуації, які можуть виникнути незалежно від користувачів і користувачок платформи.
Фо́кус (-а) Марафо́ну — очікувані результати, теми та зміст навчального матеріалу, що формуються тренером / тренеркою за результатами чекапу на ВШО.
Чека́п (-у) — проходження за попередньою реєстрацією тестування з обраного предмета, що відбувається на платформі «Всеукраїнська школа онлайн» (ВШО) і результати якого відображаються там в особистому кабінеті. Процес проходження чекапу учень / учениця фіксує самостійно в користувацькому профілі на платформі «ПОВІР».
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.